1. Помислете за меню, което е много подходящо за доставка
Едва ли има по-лошо от това да чакате повече от 30 минути за изсъхнала маруля, не добре изпържено пиле или студен ориз. Избягвайте да разочаровате клиентите си, като им предлагате ястия, които са лесни за транспортиране, като това лесно за носене Парфе от пилешки дробчета и хрупкаво прошуто.
2. Използвайте апетитни снимки на ястията
Привлечете вниманието на своите клиенти с добре направени снимки на храни с обикновен фон, които помогат на вашите ястия да се откроят. Редактирайте снимките професионално, но се уверете, че снимката изглежда точно, както ястието, което клиентът получава.
3. Използвайте правилните опаковки
Първото впечатление е важно, така че е от съществено значение храната ви да се доставя във висококачествена опаковка, която не пропуска течности, лесно се отваря и гарантира, че храната е добре съхранена по време на доставката.
И не забравяйте, ако имате възможност да поставите вашето лого върху опаковките или да добавите салфетки с вашето лого, за да популяризирате вашата марка!
4. Доставяйте навреме
Вашите клиенти ще ви препоръчат, ако са доволни от вашата храна и вашата услуга. Ако имате добре организирана кухня, можете да издадете храната навреме и в най-добър вид, така че клиентите да искат отново да поръчат от вас.
Намалете времето за приготвяне и максимизирайте вкуса с UFS продукти като например Knorr Братен Джус сос.